hirkanchem

تماس با ما: 09120297429 _ 02133311614

خرید اسید بوریک در تهران + قیمت روز

خرید اسید بوریک در حجم زیاد و کیفیت مطلوب از دغدغه های تمام صاحبان صنایع است. اسید بوریک یک مواد شیمیایی با فرمول H3BO3 است که در کارخانه انرژی هسته ای برای کنترل کردن سرعت شکافت هسته ای استفاده می شود. همچنین از کاربرد های دیگر آن می توان به ضدعفونی کردن و گندزدایی اشاره کرد. این مواد شیمیایی قابلیت حلالیت در آب را دارد و اگر تصویر آن را ببینید مانند پودری سفید رنگ است. اسید بوریک یک مواد جامد بوده که تا حد زیادی شبیه به اسید سیتریک است. نکته جالبی که باید در مورد این نوع مواد شیمیایی بدانید این است که اسید بوریک هم در استخراج طلا کاربرد دارد. اسید بوریک را با نام های مختلف می شناسند که می توان به اورتوبوریک اسید، بوریک اسید و بوراسیک اسید اشاره کرد.

خرید اسید بوریک خرید اسید بوریک در تهران

کیفیت

محصولات خاص

ارتباط راحت با پشنیبانی

خرید عمده

استعلام قیمت اسید بوریک 

قیمت خرید اسید بوریک کاملا بستگی به حجم مواد در بسته بندی دارد. البته نوسانات بازار هم به نوبه خود تاثیر زیادی در قیمت اسید بوریک می گذارد‌. با این حال اگر قصد خرید اسید بوریک را دارید بهتر است قبل از خرید قیمت آن را از سایت بازرگانی شیمیایی هیرکان استعلام بگیرید.

کاربرد اسید بوریک در صنایع چگونه است ؟

اسید بوریک از اسید های پرکاربردی است که در صنایع جایگاه ویژه ای دارد. از کاربرد های آن در صنایع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسید بوریک در صنایع تولید سرامیک و کاشی
  • در صنعت کشاورزی
  • داروسازی برای تولید دارو ضدعفونی کننده واژینال، پماد سوختگی و قطره چشمی
  • برای درمان آکنه، عفونت قارچی و تبخال
  • برای تولید حشره کش
  • برای تولید ضدعفونی کننده
  • اسید بوریک در چرم سازی
خرید اسید بوریک صنعتی

کاربرد های دیگر اسید بوریک در کجا بیشتر است؟ 

  • خاصیت جالبی که اسید بوریک دارد این است که در برابر شعله خاصیت بازدارنده دارد؛ بنابراین در ساخت انواع عایق و مبلمان و تشک از این نوع مواد استفاده می شود. همچنین صنایع داران برای سالم نگهداشتن الوار در مقابل حشرات و قارچ ها اقدام به خرید اسید بوریک می کنند.
  • اسید بوریک برای تولید محصولات شیشه ای که در مقابل دما مقاومت بالایی دارند هم استفاده می شود. جالب است بدانید در تولید شیشه هایی که در LCD استفاده می شوند و همچنین  فایبرگلاس این ماده کاربرد دارد.
  • اسید بوریک اگر با روغن یا نفت ترکیب شود می تواند به یک روان کننده تبدیل شود. در واقع برای روانکاری سطوح فلزی یا سرامیکی و حتی تخته های carrom به جهت بازی روان و سریع کاربرد دارد‌.
  • جالب است بدانید در ایالات متحده برای اولین بار این مواد برای تولید حشره کش و کنترل کردن انواع حشرات استفاده شد.
  • همچنین در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی هم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • خرید اسید بوریک در صنایع مختلف دیگر به جهت کاربرد در خنثی کردن اسید هیدروفلوئوریک فعال و آبکاری، ساخت بتونه و برای جلوگیری از اسیدی شدن و تخریب استخر، تنظیم کردن پی اچ استخر، تولید توده رمینگ و… رایج است.

 

خرید اسید بوریک پودری

کاربرد  اسید بوریک در صنعت کشاورزی 

  1. حفظ سلامتی گیاهان
    یکی از اصلی‌ترین صنایعی که میزان خرید اسید بوریک در آن زیاد است صنعت کشاورزی است. از اسید بوریک در صنعت کشاورزی برای تولید کود استفاده می‌ شود. کودهایی که از اسید بوریک تهیه می‌ شوند تاثیر زیادی در رشد گیاهان مختلف مانند تربچه، یونجه و کرفس دارد. اسید بوریک با تامین کلسیم مورد نیاز گیاهان و تغذیه آن ها رشد گیاهان را تحریک می‌ کند. در واقع اسید بوریک ‌با تغذیه گیاهانی که رشد آن ها در قسمت انتهای برگ متوقف شده باعث تحریک رشد در آن ها می‌ شود و  سلامتی گیاهان را حفظ می کند. بنابراین میزان خرید اسید بوریک توسط کشاورزانی که با این مشکل مواجه هستند زیاد است.اهمیت خرید اسید بوریک برای کشاورزان اهمیت زیادی دارد، چرا که اسید بوریک برای حفظ سلامتی دانه های گندم و برنج استفاده می شود و در پیشگیری و درمان کمبود بور در آن ها کاربرد دارد.
  2. اسید بوریک برای درخت پسته
    کود اسید بوریک مانند یک معجون برای درخت پسته است، چرا که با از بین بردن آفات این درخت سلامت گیاه را حفظ کرده و به رشد و نموی آن نیز کمک زیادی می‌ کند‌‌. کشاورزانی که برای رشد و نمو درختان پسته خود اقدام به خرید اسید بوریک ( منظور همان کود های که از این نوع مواد به دست می آید) کرده اند می‌ توانند محصولات با کیفیت تری از این درخت به دست آورند. نکته مهمی که کشاورزان باید بدانند این است که در مصرف کودهایی که از اسید بوریک تهیه شده ‌اند نباید زیاده‌ روی کرد، چرا که زیاد از حد آن می‌ تواند خاک را مسموم کند و در نتیجه رشد گیاه را کاهش دهد.

خرید اسید بوریک در نگهداری از نمونه در آزمایشگاه ها 

بطری هایی که در آزمایشگاه برای نگهداری نمونه ادراری استفاده می شوند دارای مقداری از این مواد هستند. در واقع اسید بوریکی که در این طرف ها قرار دارد قادر است کیفیت نمونه گرفته شده را تا زمانی که وارد آزمایشگاه شود حفظ کند. همچنین تاثیری در نتیجه آزمایش ندارد.

قیمت اسید بوریک کیسه ای

عوارض استفاده بیش از حد از اسید بوریک 

اسید بوریک در طبیعت به صورت طبیعی پیدا می شود و مقدار آن در طبیعت به قدری کم است که گفته شده سمی نیست. در صورتی که مقدار زیادی از اسید بوریک را ببلعید می تواند باعث ایجاد مسمومیت در شما شود و بسیار خطرناک است. همچنین غلظت زیاد این ماده مشکلات زیادی را در بدن انسان ایجاد می کند که می توان به اختلال غدد درون ریز، درد شکمی، بالا بردن آنزیم های کبدی، آسیب رساندن به کلیه، افسردگی و تحریک کردن سیستم عصبی مرکزی، استفراغ و بثورات پوستی و اسهال اشاره کرد. خوشبختانه این ماده سرطان زا نیست.

فروش پودر اسید بوریک

جمع‌بندی

صاحبان صنایع همواره به دنبال خرید اسید بوریک با کیفیت هستند تا بتوانند نیاز صنایع را تامین کنند. خرید مواد شیمیایی از مرجع معتبر اهمیت زیادی برای تمام خریداران دارد، چرا که این مراجع ضمن ارائه بهترین کیفیت، قیمت اسید بوریک را بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته اند. شما می توانید اسید بوریک را با قیمت استثنایی از بازرگانی شیمیایی هیرکان تهیه کنید. برای خرید اسید بوریک روی این لینک کلیک کنید.