قیمت مواد شیمیایی+ 2 عامل تاثیر گذار مهم روی قیمت​​

متن سربرگ خود را وارد کنید

در این مقاله می‌خواهیم در مورد قیمت مواد شیمیایی بحث کرده و اطلاعاتی در مورد خرید آن در اختیارتان قرار دهیم. مواد شیمیایی و صنعتی در تولیدات صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند. قیمت مواد شیمیایی بر روی هزینه‌های تولید این شرکت‌ها تاثیرگذار است. به همین دلیل پیش بینی قیمت یا استعلام قیمت روز مواد شیمیایی برای کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد مواد شیمیایی و عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت روز آنها اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

قیمت مواد شیمیایی

چه عاملی بر روی قیمت مواد شیمیایی تاثیرگذار است؟

از آنجایی که برخی از مواد شیمیایی به صورت وارداتی وارد کشور می‌شوند می‌توان گفت تغییرات در نرخ ارز می‌تواند قیمت مواد شیمیایی را تحت تاثیر قرار دهد. به علاوه تغییرات در بازار جهانی نیز بر روی قیمت گذاری موثر هستند. برای استعلام قیمت خرید روز مواد شیمیایی صنعتی باید پارامترهای مختلفی در نظر بگیرید. عوامل تاثیرگذار عبارت‌اند از:

1_ عوامل خارجی تاثیر گذار روی قیمت مواد

اولین عاملی که به طور موثر بر روی قیمت این مواد تاثیر می‌گذارد مربوط به میزان عرضه و تقاضا می‌باشد. تغییرات در میزان تقاضا می‌تواند بر روی میزان عرضه نیز تاثیر بگذارد. برای مثال در برخی مواقع میزان عرضه مواد شیمیایی کاهش پیدا می‌کند، در این زمان ممکن است تقاضا برای خرید این متریال افزایش یابد.

2_ عوامل داخلی تاثیر گذار روی قیمت مواد شیمیایی

علاوه بر عوامل خارجی یک سری پارامترهای داخلی نیز بر روی قیمت مواد شیمیایی تاثیر می‌گذارند. از جمله این پارامترها می‌توان به هزینه‌های تولید، شرایط حاکم بر بازار و هزینه حمل و نقل و غیره اشاره کرد. به طور کلی، تحلیل قیمت روز مواد نقش مهمی در مدیریت مالی شرکت‌ها دارد‌ و بر روی بهینه‌سازی هزینه‌ها و افزایش سودآوری تاثیرگذار است.

لیست قیمت مواد شیمیایی

استعلام قیمت روز مواد شیمیایی صنعتی

همانطور که گفته شد قیمت روز مواد شیمیایی با توجه به پارامترهایی که بر روی بازار تاثیر می‌گذارند متغیر است؛ بنابراین اگر قصد خرید این محصولات را دارید باید قیمت به روز را استعلام کنید. برای استعلام قیمت مواد شیمیایی می‌توانید به صورت تلفنی یا با ارسال ایمیل با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید. همچنین می‌توانید از طریق لینک وارد سایت شده و به صورت آنلاین قیمت‌ها را استعلام و مقایسه کنید.

قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی

فروش مواد شیمیایی

فروش مواد شیمیایی صنعتی در بسته‌بندی‌های مختلف صورت می‌گیرد. متقاضیان خرید مواد شیمیایی می‌توانند این محصولات را به صورت عمده و مستقیم خریداری کنند. فروشگاه اینترنتی هیرکان شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی فعالیت می‌کند. در این فروشگاه امکان خرید انواع مواد شیمیایی در برندهای مختلف با گریدهای متفاوت وجود دارد. برای استعلام قیمت مواد شیمیایی تنها کافی است به صفحه فروش مواد شیمیایی

مراجعه کرده و محصولات مدنظر خود را ثبت سفارش کنید.

 

اطلاعاتی در مورد مواد شیمیایی صنعتی

انواع این مواد در صنایع مختلف نظیر صنعت کشاورزی، تولید رنگ و رزین، صنایع مواد غذایی و دارویی، صنعت آرایشی و… کاربرد دارند. میزان خلوص برخی مواد بیش از نود درصد است و برخی دیگر کمتر از نود می باشد. این مواد به دو دسته مواد غیر آلی و مواد آلی تقسیم می‌شوند. همچنین در گرید‌های خوراکی و صنعتی وجود دارند. میزان ناخالصی این دو گرید متفاوت است. قیمت مواد شیمیایی با توجه به کیفیت محصول متفاوت می‌باشد. همچنین این مواد دارای طیف گسترده‌ای از روان کننده‌ها، حلال‌ها، رنگ‌ها، نرم کننده‌ها، حلال‌ها، بازدارنده‌ها و… هستند.
این ترکیبات در برخی صنایع به عنوان ترکیبات فرعی و در برخی دیگر به عنوان مواد اولیه اصلی کاربرد دارند. هیرکان شیمی مواد شیمیایی صنعتی را به صورت کیسه ای در حجم عمده و خرده عرضه می‌کند. متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند لیستی از مواد مورد نظرشان را در سایت مشاهده کرده و وارد سبد خرید کنند.

مواد شیمیایی

معرفی برخی مواد شیمیایی صنعتی

امروزه صدها نوع ترکیبات شیمیایی توسط شرکت‌های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. قیمت مواد شیمیایی در شرکت هیرکان شیمی با توجه به نوع مواد، کیفیت و حجم خرید متفاوت است. از جمله مواد شیمیایی صنعتی می‌توان به مواردی نظیر؛ متانول، پتاس، آلومینیوم سولفات، اسید سولفوریک و اسید فسفریک، آمونیاک، هیدروکسید سدیم و کلر و… اشاره کرد. برخی از این مواد وارداتی بوده و از کشورهای مختلف وارد می‌شوند. با این حال برخی دیگر در کشور خودمان تولید شده و به بازار عرضه می‌شود.

  • اسید سولفوریک:
    ابن متریال در تولید کودها، رنگ‌ها، داروها و مواد شیمیایی  استفاده می‌شود. به علاوه برخی مواد شیمیایی در صنایع به عنوان واکنش دهنده کاربرد دارند.
  • اسید فسفریک:
    برای استعلام قیمت مواد شیمیایی با کارشناسان ما در هیرکان شیمی تماس بگیرید. از این ماده برای تولید کودهای فسفاته مصنوعی استفاده می‌کنند. همچنین در صنعت غذایی نیز کاربرد گسترده‌ای دارد. به عنوان مثال از این ماده به عنوان نگهدارنده و تنظیم کننده بهره می‌برند. نکته جالب توجه این است که از این محصول در صنایع به عنوان عامل زنگ زدا نیز بهره می‌برند.
  • آمونیاک:
    این ماده شیمیایی نیز کاربرد گسترده‌ای در صنعت کشاورزی دارد و از آن در تولید کود بهره می‌برند. علاوه بر صنعت کشاورزی در صنایع آرایشی و پزشکی نیز کاربرد دارد.
  • کلر:
    این ماده برای تولید محصولاتی مانند پلاستیک، حشره کش‌ها، رنگ و دارو استفاده می‌شود. کارشناسان شرکت هیرکان شیمی قیمت مواد شیمیایی را به صورت به روز در اختیارتان قرار می‌دهند.

استفاده از مواد شیمیایی صنعتی در صنایع مختلف

در قسمت زیر به برخی از کاربردهای مواد شیمیایی صنعتی در صنایع اشاره می‌کنیم؛

– کشاورزی:
در صنعت کشاورزی برای اینکه بهره‌وری را افزایش دهند با استفاده از مواد شیمیایی انواع آفت کش و علف کش را تولید می کنند.

– ضدعفونی کننده استخر:
همچنین برای ضدعفونی عفونی کردن استخر و حفظ بهداشت از این مواد استفاده می‌کنند.

– کاربردهای درمانی:
این ترکیبات شیمیایی برای ضدعفونی کردن انواع دستگاه‌های آزمایشگاهی و تولید وسایل بهداشتی و آرایشی کاربرد دارند. “هیرکان شیمی” فروشگاه اینترنتی معتبر مواد شیمیایی صنعتی است که  قیمت مواد شیمیایی را رقابتی ارائه می‌دهد. این فروشگاه در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسب، نیازهای مشتریان خود را در زمینه مواد شیمیایی برطرف کند.

قیمت مواد شیمیایی اسید نیتریک

جمع بندی

از آنجایی که مواد شیمیایی و صنعتی در تولیدات صنایع مختلف کاربرد گسترده ای دارند، استعلام قیمت آن‌ها برای این صنایع بسیار مهم تلقی می‌شود. از طرف دیگر قیمت این ترکیبات بر روی هزینه‌های تولید شرکت‌ها تأثیرگذار است. عوامل مختلفی نظیر تغییرات در نرخ ارز، شرایط اقتصادی و تحولات بازار جهانی بر قیمت مواد شیمیایی تاثیر گذار هستند. به علاوه عوامل داخلی مانند هزینه‌های تولید و جو حاکم بازار بر روی قیمت مواد شیمیایی موثر هستند. شناخت این عوامل می‌تواند جهت برآورد و استعلام قیمت مواد شیمیایی مفید باشد. برای استعلام قیمت مواد شیمیایی صنعتی می‌توانید به صورت تلفنی یا آنلاین با مشاوران هیرکان شیمی در ارتباط باشید.