hirkanchem

تماس با ما: 09120297429 _ 02133311614

کلر ایرانی و هندی

ویژگی ها

توزیع انواع کلرهای ایرانی و هندی

کلر کلران

کلر پارس

نیرو کلر

کلر آکوافیت و آکوالایت

کلر با درصدهای 60% ، 65% ، 70%

درخواست مرجوع کردن کالا در گروه مواد شیمیایی با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).

قیمت رقابتی

بهترین کیفیت

برای اطلاع از قیمت با  ما تماس بگیرید

توضیحات

ویژگی ها و کاربرد کلر ایرانی و هندی در صنعت:

بدون شک اگر از جمله افرادی باشید که عاشق شنا و شنا کردن هستند، حتما نام کلر ایرانی و هندی را شنیده اید. کلر یکی از رایج ترین و پر مصرف ترکیبات شیمیایی با فرمول مولکولی Cl2 می باشد. در واقع منظور از کلر ایرانی و هندی ترکیبات مشتق شده از آن با نام پرکلرین یا پودر کلر است.

همچنین این عنصر به علت واکنش پذیری بالا، هیچگاه در طبیعت به صورت خالص یافت نمی شود. از این رو با ترکیب نمودن آن با دیگر عناصر، می توان ترکیبات جدیدی با خواص مختلف تولید نمود. به علاوه این ماده شیمیایی در محیط به صورت گازی شکل با رنگ سبز مایل به زرد وجود دارد که دارای بوی تند و نافذی نیز است. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و کاربرد کلر ایرانی و هندی در صنعت می پردازیم.

 

خواص و کاربردهای پرکلرین در صنعت

 

معرفی درصد های کلر ایرانی و هندی :

کلر ایرانی و هندی از طریق فرآیند الکترولیز آب و نمک در محیط های صنعتی تولید می شود که هر یک دارای درصدهای مختلفی هستند. همچنین پودر کلر ایرانی معمولا در دو نوع 60 و 62 درصد به بازار عرضه می شود. از طرفی پودر کلر هندی توسط برندهای آکوافیت، آکواسیف و آکولیت با درصدهای 65 و 70 تولید شده که خاصیت ضد عفونی کنندگی و گندزدایی بیشتری نسبت به کلر ایرانی دارد.

 

آشنایی با ویژگی پودر کلرهای ایرانی و هندی:

کلر ایرانی و هندی دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی می باشد که لازم است پیش از استفاده به آن توجه شود. به طور کلی مهمترین ویژگی های این نوع از کلر عبارتند از:

  • کلر ایرانی و هندی، رنگ سفیدی دارد و از فرمولاسیون آهک و کلسیم کلرید تشکیل می شود.
  • کلرهای ایرانی و هندی همانند گاز کلر بوی تند و نافذی دارند که در صورت واکنش با وایتکس گاز سمی تولید می کند.
  • داشتن خاصیت قلیایی.
  • به دلیل عدم پایداری این ماده شیمیایی، عملیات کلرزنی با سرعت بیشتری صورت می گیرد و هیچگونه عامل بیماری زایی برجای نخواهد ماند.
  • وجود کلسیم.

ویژگی پودر کلرهای ایرانی و هندی

 

کاربرد کلر ایرانی و هندی در صنعت:

کلر ایرانی و هندی یک ضدعفونی کننده و گندزدای قوی می باشد که به عنوان مواد اولیه کارخانه ها و صنایع مختلف کاربرد گسترده ای دارد. از قابل توجه ترین کاربردهای این نوع از کلر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در تهیه و فرآوری مواد ضدعفونی کننده مختلف.
  • ضدعفونی نمودن و از بین بردن باکتری ها، جلبک ها و جرم موجود در آب استخر.
  • استفاده از این محصول به عنوان گندزدا و ضدعفونی کننده در صنایع آب و فاضلاب.
  • مورد استفاده قرار گرفتن به عنوان سفید کننده در قالیشویی و صنایع نساجی.
  • استفاده صنایع کاغذ سازی.
  • کاربرد در صنایع غذایی و کشاورزی.
  • تولید محلول های ضدعفونی کننده برای شستشوی میوه ها و سبزیجات.

 

خرید و فروش مواد شیمیایی و کلر ایرانی و هندی:

خرید و فروش مواد شیمیایی با درصدهای مختلفی انجام می گیرد. در همین راستا کلر ایرانی و هندی نیز با خلوص 60، 65 و 70 درصد در بازار به فروش می رسد. از طرفی قیمت مواد شیمیایی از جمله پودر کلر به کشور و برند تولید کننده، نوسانات ارزی و میزان خلوص آن بستگی دارد.

البته باید بدانید که کلر 70 درصدی هندی در ایران موجود نیست اما قیمت مناسب تری نسبت به دیگر موارد دارد. از این رو اغلب صنایع موجود استفاده از آن را ترجیح می دهند. در نتیجه پیش از خرید مواد شیمیایی همانند پرکلرین به ویژگی، کاربرد و شرکت عرضه کننده آن توجه نمایید.

 

کاربردهای کلر ایرانی و هندی در صنعت

 

ایمنی و خطرات کلر ایرانی و هندی :

کلر ایرانی و هندی مانند دیگر مواد شیمیایی دارای عوارض و خطراتی برای مصرف کنندگان می باشد. به طور کلی نکاتی که هنگام استفاده از این ماده شیمیایی بایستی رعایت کنید عبارتند از:

  • مصرف بیش از اندازه این ماده، منجر به بروز تحریکات پوستی و سوزش چشم می شود. از این رو حتما از عینک مخصوص و دستکش استفاده نمایید.
  • گاز متصاعد شده از این پودر به شدت سمی بوده و باعث تنگی نفس می گردد. به همین دلیل استفاده از ماسک در هنگام کار با آن ضروری می باشد.
  • پیش از مصرف حتما به تاریخ انقضای آن توجه کنید. چرا که افزودن کلری که تاریخ انقضای آن گذشته باشد، طعم تلخی به آب می دهد.

 

شرکت شیمیایی هیرکان، مرکز تولید انواع مواد شیمیایی با کیفیت:

بازرگانی شیمیایی هیرکان از سال 1395 فعالیت خود را در حوزه تولید و فروش انواع افزودنی های شیمیایی صنایع غذایی، مواد آزمایشگاهی، پلیمر، شوینده، کشاورزی و غیره آغاز کرده است.

در واقع ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت از مهمترین دغدغه های این شرکت می باشد که آن را به یکی از بهترین برندهای تولید مواد شیمیایی در ایران تبدیل نموده است.

از اساسی ترین سیاست های مجموعه ما می توان به ارسال سریع، پشتیبانی و قیمت رقابتی اشاره کرد که در چند سال اخیر توانسته سهم قابل توجهی از تولیدات و بازار فروش مواد شیمیایی را از آن خود نماید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلر ایرانی و هندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *